Vi ser det snöar , vi ser det snöar...

....det var väl roligt, hurra!

ja undra om den tänker stanna nu?  alltså snön.......   för mig får den gärna det, det blir så mke ljusare o trevligare.... sen går det att rida oxå..... nu är det ju bar akajko med den saken.... ja ja pga annat oxå kanske ;)
typ op magen........

Tomas är såååå duktig o sköter om hästarna, han anstränger sig verkligen så att det blir rätt, duktiga man!!!!!

Det bränner i magen.......  inte i själva såret men inne i magen , skulle gissa att det är där inne där dom tagit bort systan o sytt.... inte så skönt, går bra ju stillare jag är men... det är ju inte så lätt alla gånger sen är det ju bra att röra liite på sig oxå....

igår gick jag faktist till postlådan o hämtade in posten, utan tomas vetskap för han var nere o badade barnen....  när han kom upp så satt jag vid köksboret o läste posten....  Då sa han me lite skarpare röst: har du varit ute?
jo , jag gick o hämtade posten.... - Men det är ju halkigt ute......    ja så sött att han bryr sig om en såå mke!

idag ska vi åka till vindeln o handla lite mat..... det är öken i kylen nu när tomas är handlings ansvarig.....
bäst att följa me o peka lite :)

ikväll blir det fredasmyyyys o idol..........

                           
prinssesan sandra....... ja det ska börjas i tid!   kolla in lösnaglarna ;)

                            

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaja det ska ju börjas i tid, snygga naglar....

2009-10-23 @ 15:19:42
Postat av: Emma

Hej och tack för din fina kommentar på bloggen, det ÄR jobbigt, men men, livet är som det är ibland..Det löser sig på ngt vis..

Ser att du har haft mkt för dig..Huvudsaken att du mår bra och att du är på fötterna nu:) Förstår att det är jobbigt...Men du är ju superkvinnan:) Dags att komma att hälsa på känner jag...Hör av mig:) Kram och åter kram:)

2009-10-23 @ 19:48:23
URL: http://stallmalmby.bloggagratis.se
Postat av: anne

HEJ!!!!! Det var länge sen!!! Jag måste läsa och se vad du varit med om, borttagande av cysta som det verkar!?!

2009-10-23 @ 20:09:26
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Sara

Hejhej!

Klart de alltid kommer finnas nånting att göra och tur är väl de!:) Men de ska bli jätte skönt att få lite ordning iaf! När de där är gjort kan man kanske börja fixa övervåningen som är halv gjord:)



Ha en fortsatt trevlig helg:)

2009-10-24 @ 11:06:16
URL: http://sarachristinejonsson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0