onsdag...

ja va ska man skriva idag då???

inte har jag gjort så mke, jo jag har ätit min egen mat.... det ni :), hjälpt william me läxan, suttit på golvet me elias, gått en super kort prom till hästarna å sett att dom levde, sett tv o suttit här en stund.... min dag som invalid helt enkelt!  tänk dom stackarna som alltid har det så här att inte kunna göra nada......................hjälp!!!!!

uppsvullen o öm i hela magen, knaprar maxdos tabletter o fruktansvärt ont i axeln i vissa lägen....  konstigt eller? ja det är så att när dom öppnade lilla hålet o kollade me kameran så blåste man upp magen med gas o det är lite kvar som trycker på uppåt, närver har man tydligen i magen som går upp till axeln (höger) därav smärtan.... knas!  hoppas att det bara blir bättre o bättre från o me idag.....


Elias kryper nu måste jag säga, inte i raket fart men han tar sig frammåt :) så om nån vecka går det nog betydligt fortare.... hjälp!

Tomas är en duktig pappa men hoppas han uppskattar mitt arbete med ett ganska välstädat o organiserat hem framöver.... det är inte det lättaste att hinna me alla 3 barn o 4 hästar vi har o nu får han verkligen prova på det vilket jag tycker är bra!!!!

ja nä nu ska jag se så barnen tar sig i säng o att mannen förbereder inför imorgon :)

 kraaaaaaaaaaaaaam.............

                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0