GAAAAAAAAAAA

VAD JAG BLIR LESS PÅ DESSA D...A HOVSLAGARE......  VARFÖR SKALL DET VARA SÅ SVÅRT ATT KOMMA ????
J.... KÄ....  VILL JAG BARA SÄGA, HON KUNDE JU HA RINGT I DAG O SAGT ATT DET BARA BLEV EN DAG I VINDELN SÅ HADE JAG JU KOMMIT PÅ EN GÅNG..... BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Så nu har jag fått avreagera mig lite, tur ni finns som lyssnar på mig :))))

ja så om du är hovslagare kan du väl höra av dig till mig :)))   vill ha min kille skodd så jag kan RIDA nu!!!!!

Idag har det inte hänt så mke hemma, ellis har varit en liten kläng apa....  vissa dar sitter han o leker hur bra som helst medans vissa vill han bara bli buren på ???? varför?  tänder?  jo han har små fingrarna i munnen ganska mke nu så vi får väl se om det kikar fram något så smånongom :)

Men vi har bakat LUSSEBULLAR idag när barnen kom hem, sen har jag o ellis varit i stallet :)  så ikväll kan jag ägna mig åt familjen o kanske lite läsning :)




Kommentarer
Postat av: Pia Leong

Hej Anna, vår hovslagare, Clas, kommer imorgon till Vindeln. Du kanske ska slå en signal till honom?

mvh Pia

2009-11-26 @ 16:26:36
Postat av: Kicki

Glenn Elo brukar ju vara i vindeln ibland.

070-2484694

2009-11-26 @ 16:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0