Fullt upp....

.....som vanligt !!!

dom där 4 lugna veckorna som docktorn sa att jag MÅSTE ha, är som bortblåsta efter 2... men jaja, det blev ju 2 veckor HELT stilla iaf :)   Men jag känner mig bra, vilket gör att det blir svårare att vara stillsam, dock försöker jag tänka 2 gånger innan jag ska lyfta, och undviker dom flesta lyft, bara lill ellis som måste lyftas då o då :)

I söndas så jobbade jag på ridskolan på kvällen, o Måndag så var vi in till vindeln för att lägga om 'såret' fortfarande lite inf, så ska dit på fredag igen....

Tisdag så var det fotografering på skolan, tog syskonkort på alla 3, hoppas bara att 1 blev bra, dom brukar ju vara såååå fina korten när man kan få dem frostade o svartvita :)   sen på kvällen så blev det jobb på ridskolan igen.... jätte kul tycker jag att det är att ha lektioner :)

Idag har jag åkt till vännäs me oksana, kollade om hon var dräktig, misstänkte det då hon har vissa dräktighets tecken för sig :) (sen har hon ju gått me lost i sommar så...) JA HON HADE EN BÄBIS I MAGEN!!!!!!!!!

Värsta hästuppfödningen har det blivit hos oss..... hmm, både gott o ont!!!

ska jag ska jag inte, ska jag ska jag inte......   sälja henne??????    vill, vill inte..... vill, vill inte........

Hjälp mig.......    om jag då kunde få sålt någon annan liten samir tex...... skulle det va lite lättare kanske!!!!


Nu lagar sig middan själv på spisen- korvstroganoff o ris....,

sen blir det en lugn kväll me barnen samt bonde söker fru o greys på tv'n......

LÄNKTAR till fredag då jag ska till stan o träffa mina goda freinds.....   MYYYYYYSSSSSSSS!!!!!!!!!
Först ska jag till vindeln me killarna så ska dom få nya fötter....... rej rejning.... ja ja, nackdelen me att man bor där man bor..... men FÖRDELARNA ÖVERVÄGER :)

Nu ringde det en tjej på oksana o var super intresserad..... hmmm, ja ja vi får väl se!

 Nu har vi lyckats äta oxå.....  mannen städar bort :) me like!!!!!!  

ja ja.... imorgon blir det LUNGT, jag ska ingenstanns.... bara vara när barnen är på skolan :)  runningen kanske :)
hästarna så klart osv.....

Kram på er alla lus läsare :)        

                 
Min fiiiina tjej.............

                 
                   Tjing, pling :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0