Fredas myyyys....

Jag var tvungen att fråga T om han varit in till Elias nått i natt?  För jag har SOVIT i natt.... gu se skönt :)  han hade inte heller vart in dit nå.... så jag tror att jag bara var in en gång på morgon kvisten :)
Hjälp, han kanske håller på att bli stor....

Idag har jag hunnit med att advents städa/ pynta i hallen o i rummet :)
inga tomtar el krussiduller, bara gardiner o ljusstakar/ stjärnor :)
Resten kommer så småningom... lite närmre jul :)
Nu bara köket o källaren kvar....

Det har regnat hela dan - typ! 
Elias fick gå o sova inne på fm, typ första gången i alla hans 8 månader....
han är en riktig sova ute kille på dagarna annars :)
vilket är super för då får han ju FRISK luft.....

Ikväll får vi middags gäster, Kent o Ulrika med dom små kommer :)

Kyckling tortillas m sallad
Kladdkaka me fryst vaniljvisp med blåbär i..
ja det bjuds det på,
hoppas det ska smaka :)



Goa va!!!!


Kommentarer
Postat av: ida

Kan jag få receptet på kyckling tortillas?

2009-11-20 @ 19:18:08
Postat av: anna

men vilket mysigt kort!!förresten hur gammal är Elias?

2009-11-26 @ 19:01:32
URL: http://annaunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0