Fattig :(

Ja då var man fattig igen.... shoppade alldelens för mke julklappar förståss.... men det är ju bara jul en gång om året och barnen är ju bara små en gång.... så varför inte skämma bort dom lite då ?

Mina älskade små underverk..... jag älskar dem!!!!

vi köpte inte någon julklapp till elias, då vi tror han kommer att få tillreckligt många änndå för sin ålder :) men därimot så köpte vi en lära gå vagn som han kan använda nu + en ratt till sittvagnen :)

sen hittade jag någåt åt mig själv oxå *överlycklig*   brukar aldrig hitta någe när man har pengar o vill shoppa men nu var det så där , jo men jag hinner titta lite (fast plånboken inte igentligen tillåter det..)  och vipps går smailet upp och jag hittar 2 fina saker  en klänning o en tunika /klänning.....   aaaaaa båda svarta men dom passade 'mooa'  vilket aldrig tunikor /klänningar brukar göra då jag har lite större byst o klänningarna är gjorda åt dom med stl A typ..... MEN.... jippi!!!!

denna vackra...... är min nu!!!!!!!

men den jag ska ha på fredag den hittade jag ingen bild på på hms sida (?)   men ni kanske har tur att få se en bild men mig i den sedan :)

ja ja, sen middag på All stars..... vi åt båda varsinn kött bit.... mums, o mätt!!!
bion var bra, ok men inte super bra!   mysigt var det iaf att få vara för sig själv en stund på tu man hand :)
hemma halv1 , isäng o jag fick sovmorgon till 9 - TACK MAMMA!!!!!

hem o ta hand om hästarna,lägga in bal till pojkarna, slå in paket, middag, läxläsning, bad o dush.... nu kvälls fika strax sliping time för dom små ... och tv för mig :)  bonde o greys.... lycko, lycko

puss & kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0