ULLARED!

Igår så sycklade vi först in till varberg för att ta bussen ut till ett ställe som hette funcity, massa roligt för barnen bla. djur, vattenland, karuseller, cirkus mm,  där tillbringade vi hela långa dagen, fint väder hade vi oxå :)   buss hemmåt o sista biten syckling..... trötta barn när vi väl va hemma.....   snabb makiar o grillkorv  slängde vi i oss......
sen popcorn o ett glas dricka o lite avslapnande me tv.....

Idag hyrde vi bil o tog oss till ULLARED, ja må säga att det fanns en hel del där, synd jag inte kunde shoppa så mke eftersom vi ska flyga hem, men till bristningsgränsen shoppade jag :)

massa kläder till mig själv, barnen o tomas hittade tillo me :)
lite häst saker som en longergjord, grimma o nå småsaker fick oxå hänga me :)

fanns flera häst affärer här men det är dock inte ens lönt att jag går in o titta när jag inte rymmer att ta me hem... *suck*

stort var det oxå...  hit vill jag åka nån fler gång.... men då vill jag rymma lite mer :)
typ husvagn kanske ......*hihi*

nåväl, hemma o middag , idag blev det köttbullar o potatisgratäng..... mums!

nu har barnen lags sig o jag ska göra allt för att inte gå ner i vikt:) kladdkaka står på menyn ikväll.....

nu ska jag natta en trött elias....

kram kram


Kommentarer
Postat av: Nettan

Åh, jag vill också åka tillbaka dit.

har bara varit där en gång och vi kom hem med massor av saker. Ha ha !



Ha en bra kväll

2009-05-26 @ 23:16:46
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Louise Hägglund

Å vad kul att du värmt upp butiken tills jag ska dit i sommar. På föräldranmötet var det "LITE" föräldrar vissa visste vi ju att dom var borta med ändå 7st var vi med på kulan och kullerbyttan ja ja annars så blir det en 4-5 årsgrupp vem som blir lärare vet dom ej den ska ut på sökning igen men jag sa att jag gärna ser att Monia fortsätter. Sedan ser det ut som att dom kommer att samarbeta med 1-3 årsgruppen. Jag sa att jag tycker att dom får för lite förskoletid för mycke fritis.

Ikväll är det möte om hur nedskärningarna i kommunen kommer att drabba Hällnässkolan. Det ser EJ bra ut. 6 an flyttar till Vindeln förskoeklass-2an samt 3-5an helt sjukt detta är förslaget som ligger nu, så det innebär för våra barn att dom ska börja i skolan nästa år. Då är Alexander 5 1/2 år ja man undrar hur dom tänker. Barnen måste få vra barn så länge som möjligt skolan hinns med och dom hinner nog bli less tidsnog i alla fall. Ja ja men ha en fortsatt trevlig semester så hörs vi. Hälsa Louise

2009-05-27 @ 07:48:20
Postat av: Lizaloop

Jag blir lite smått avundsjuk över ullaredsresan, förbaskat att det ska vara så långt dit!

2009-05-27 @ 08:59:52
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0