Massor i hjärnan....

Som ni kanske minns så skrev jag i början av grav.... ifs, var det ju ganska länge sedan men iaf så skrev jag ju att jag hade en cysta på ena äggstocken, men den växte inte så fort så den skulle kunna vara kvar under grav. nu har jag varit o kollat den o den har växt lite till, så dom vill ta bort den inom 3 månader o förhoppnings vis går det med ett titthål bara, vi får hoppas på det :)
det o handla på maxi, häst foder på lantmanna var dagens övningar i stan.......
varför det blidde lite sömn natten till idag var för hovslagaren var i farten sent i gårkväll, sen kunde jag inte somna när jag äntligen nådde sängen.... övertrött + att jag har börjat att bli nervös inför lördagens övningar!

sen imorgon så ska jag ti stan igen o operera ut en visdomstand.... mke nu!
hoppas det går smidigt o att jag slipper ha ont....

Liten ligger på golvet o vädrar lill baken :) det blev så skönt att bli av me blöjan ett tag.....

jag har hunnit me att rida min fina kille oxå som jag nu på lördag ska visa på 3års' jätte spännande, kan bara hoppas att han gör sitt bästa o inte är sååå hingstig!

nä nu ska jag koka ägg inför imorgon bitti för jag ska äta en STOR frukost då jag aldrig
vet när jag får äta nå annat än flytande nästa gång :)

kram kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej vännen!



Det kommer gå bra imorrn m visdomstanden, be bara om att få alla droger som finns ;) hehe. Nä skoja bara, det kommer gå bra även utan läkemedel. Antar att du ska på käkkirurgen, då får du kanske träffa mamma min :)



Hoppas vi ses nåt snart framöver, känns som längesen nu!

Många kramar!







2009-05-12 @ 22:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0