Liseberg!

Idag har vi varit på Liseberg!

vi tog det lite lungnt på morgonen, jag fick tillome sovmorgon för pappsen tog ellis en stund:)
sen tog vi hyrbilarna in till varberg för dom skulle ju lix lämnas tillbaks, sen tog vi tåget upp till göteborg, sen pendeltåget till liseberg.....    William var helt sjövild o har åkt massor me karuseller, sandra som e lite fegare o mindre förståss, åkte dom minsta,  men oj va william tyckte det var skoj....

jag åkte inte en enda, pappsen åkte några me barnen,, eller jo just det jag åkte ju en me sandra ett sagoslotts tur . hihi!

Elias har varit mke snäll!

tänk på den lille bara tre månader o har redan åkt flyg, tåg ,buss, pendel, ja nästan allt! 
berest liten kille!

nu sover barnen o pappsen är i bastun, jag sitter här i min lilla bubbla o njuter av tystnaden i huset....
ska gå o ta mig en husmans me lite ägg faktiskt innan jag kryper till kojs......

imorgon skulle det vara sämre väder så då blir det nog till att dra på spat o bada i havsvatten polen o jag ska se om jag hinner me ett yoga pass, har aldrig provat det så det skulle vara skojsigt att prova faktiskt, sen har dom en styrketränings hall som jag ska hälsa på oxå..... men bara en stund, är ju inte så bra att träna så hårt redan ... lillen är ju bara 3 månader..... lagom e bäst!

hjälp , bara 2 dagar kvar av ledigheten....(+ resdagen)
skulle fått vara borta en vecka till... hihi

nåja, gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0