Hos frissan igår!

 
                               

Det var på tiden, kan jag säga....  jag e nöjd, det blev inte allt för kort sen har jag kvar längden framtill, dock har jag det bakom örat här på fotot.....  

sköööönt iaf!




3dagar gammal.....

Nu har jag bestämt mig, han heter:

SJÖBRÅNETS SAMIR


''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


HEJ DÅ, SES SENARE!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tjusig frilla !

Tänk om en annan kunde klippa sig kort så skulle jag göra det på en gång.

Har så tunt tråkigt hår att jag just nu inte vet vad jag ska göra. Ibland blir det plattning då mitt hår är så tussigt. Ha ha !



Ha en jättebra dag !



kram

2009-05-19 @ 11:43:25
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Ida

Fint det blev!

Men du, de övriga bilderna i inlägget visas inte :/

2009-05-19 @ 12:28:27
URL: http://idahedman.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh vad snygg du blev i håret! Skönt med lite kortare inför sommaren.



Jag kan inte heller se bilderna i förra inlägget



Hoppas allt är bra med er? Kramar

2009-05-19 @ 18:36:40
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Jättebra blev det vad gör ni i morgon onsdag vi är lediga tänkte att vi kanske skulle ses på bönhuset?

2009-05-19 @ 21:56:59
Postat av: Barnens Hjältar

Snygg du blev :-)

ha det så trevligt i Varberg!

2009-05-21 @ 14:30:50
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0