Första solbrännan i år!

Igår brände jag mig i solen, den är så het nu från början så man måste passa sig.....   jag var på ett möte o vi satt ute i det fina vädret.... hmm, man ser att jag hade linne iaf :)

nå ja, här går allt sin lilla gång..... jag har hållit på att städa både ute o inne.... Sandra ska ju ha kalas i morgon den stora tjejen fyller 5 år idag !

Hon har fått sig en större syckel, hon är helt överlycklig över den- rosa o allt!
William har oxå fått en ny syckel i förskott, han fyller ju först om 2 mån....

igår så tog vi fram studs mattan så barnen studsar för fullt :)


föresten nämde jag hur mke min lill palt väger..... 6720 g o 59 lång   9 veckor e han......
han väger 1 kg mer än va william vägde när han var 9 v. o william var ju tyngre när han föddes.....
(jag blandar lite grädde i brösten )

å ja, nu ska jag tigga lite masage av min man :)
kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

ja jag minns när jag fick min första egna cykel, det var glädje det, du vet säkert hur det är, med storasyskon får man ju mest ärva!!

2009-05-04 @ 10:49:46
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0