Första gången.....

....... pappsen fick va hemma me Elias medans jag åkte in me hästen o red i ridhuset..... var väl borta ca 3 timmar, hade pumpat ur lite mjölk så det fanns, o det hade gått så bra, han sov typ i 2timmar....  :) sen tog han flaskan bra oxå (vi provade lite i morse så han skulle ta den)

Igår så var vi duktiga på fm, sen åkte vi in till vindeln o lyxade å åt ute, sen hälsade vi på nå vänner så vi var väl hemma runt 10 snåret.....

imorse tog vi sovmorgon, halv 9 vaknade minstingen..... skööönt!
sen gjorde jag stallet på en gång efter att jag släpt ut alla kräk.....
o efter lunch så var jag som sagt till vindeln, sen har jag passat på att städa lite inne... tråkigt men välbehövligt!

imorgon e det inte sovmorgon.... måste upp o skicka i väg kidsen....
sen då?  ja va ska jag då hitta på.... promenera lite om vädret tillåter kanske....
stallet..... rida.......  torka golven skulle behövas.....

ja det finns nog att göra ska du se.....

nu har pappsen poppat lite popcorn som jag ska gå o njuta av :)

vi hörs' kram!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Klart pappsen klarar av det där.

Han har ju vanan inne sen förrut. Ha ha !



Ha en mysig söndagskväll med gubbe och popcorn.



kram !!!

2009-05-10 @ 22:15:16
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0