Äntligen Fredag.....

Jag fick  en komentar om det jag skrev i går om att'' hänga sig'' att man kanske kan se det över ett bradare perspektiv , men nånstans måste det ju börjat, det dåliga livet alltså, det man inte vill leva även om det är yttre omständigheter som påverkat så är det ju ändå jag själv som väljer mina vägar i korsningarna- eller?

men det är bra att det finns olika sätt att se på livets svåra frågor, alla tycker nog väldigt olika om det mesta eller va tror ni?

nog om det............

idag har jag varit extremt lat..... skönt må jag säga :)
Dagen började me att vi försov oss :0
jag vaknade 7.10 efter att ha stängt av väckaren 30 min tidigare.... sprang in ti william, det var ju bara han som skulle me bussen idag för sandra är ledig på fredagar...  han hoppar upp o frågar om vi försovit oss.... som om han kände det på sig......  raket fart på me kläderna, o i me frukost i magen på honom sen ut till busssen som kommer halv.... det gick!
sandra fick prata me elias medans jag hjälpte william så det gick ju fint!

sen ammning o frukost till mig o sandra....

sandra gick till farmor sen o jag gick o la mig me elias som skulle vila en stund- det ä så mysigt o bara ligga o snusa på den lille...... tänk det kanske är den sista lilla bebis man får rå om.....
måste ju skämma bort honom lite :)

sen har jag gjort stallet o gosat lite me hästarna :)
igår kväll när jag skulle rida allan så precis när jag kom ut så ville inte vädrets makter vara me mig... spöregn o jätte blåsigt blev det, blev förståss mke besvärligare att rida för allt blev så mke farligare mm, o jag blev dyng sur...
tur int nån av oss är gjord av socker :)

Ikväll står det LAX på menyn - me like!

sen som efterrätt - trockadera o popcorn :)

hörni.... bara 5 kg kvar nu.... 1 kg borta!

vad ska ni hitta på i helgen?

nu vaknar lille man, bäst att hämta ner honom....

stor barnen är ute me morfar som kommit på visit  :)

see you!


en växande bebis på språng....

fortfarande inte bestämt mig för nå namn än......

Kommentarer
Postat av: Nettan

Du verkar ha haft en skön dag !

Hoppas kvällen blir lika skön med lax, trocadero och popcorn. Ha ha !

själva är vi barnlediga ! Tjihooooo ! Ha ha !



Ha en jättemysig fredagskväll !



kram

2009-05-08 @ 17:03:25
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Daniel

Njut av lax å allt det goda nu!

2009-05-09 @ 16:06:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Oj vilken rivstart!

Så söt lilla pållen :-)

2009-05-10 @ 12:53:53
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0