Skönt att få komma sig ut lite....

Skönt att ta sig ut idag, han  både me att  tömköra hästen sen tog vi oss en promenad hela familjen....

vi har ett bönhus i byn så det var dit vi styrde vår kosa, Mannen o barnen gick dit på en gång medans jag o elias tog oss en lite längre tur, men jag känner att bäckenet mm är ganska skört o att jag inte kan pressa det för hårt utan det är nog bäst me lagomt från början....

sen gick vi till bönhuset o spelade pingis en stund.....


Lill killen nerbäddad i vagnen...


Den ärvda vagnenfrån dom äldre syskona  får hänga me ett par år till.....


sandra håller bön, här sjunger hon fint :)


william i full färd me at hitta av pingisbollen....

på vintern är inte värmen på i det stora rummet om ni undrar över att dom e så på klädda....

Nu är det nu dax för att börja me middan här hos oss blir det tacos..... mums!

avslutar dagens blogg inlägg me att visa lillkillens blogg position här brevid mig... mitt på köksbordet!

Många kramar...





Kommentarer
Postat av: Lizaloop

haha så fint han ligger där på bordet!

Du på söndag....är du hemma då? tänkte om man kanske kunde "ta med sig jobbet" och komma föri en sväng?

2009-03-04 @ 18:41:06
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Det käraste man har, det sätter man på bordet :-)

2009-03-04 @ 23:09:52
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0