Lördag :)

Mötet i går gick bra, vi har här i byn tre olika föreningar som vi nu ska slå ihop till en.... varför det har blivit så många är det väl igentligen ingen som vet..., men en har varit vilande, en har dom äldre i byn haft o en har vi yngre haft så ......
det blir nog bra såsmåningom......

huvudvärken vägrade ge me sig i går så jag var tvungen att ta till starkare grejer , citadon, då gav det me sig... skönt!

lets dance missade jag oxå, typiskt! men jag läste att den rätte i mina ögon åkte ur.....

natten har varit lugn, KILLEN E SÅ SNÄLL PÅ NÄTTERNA VILKET ÄR SKÖÖÖÖNT...

fm har jag tillbringat ute i stallet o nu är det strax dax för lunch sen ska jag åka på års möte för ridskolan medans barnen o mannen ska til backen o åka  slalom.... vill oxå :(

så på återseende.....     kram kram

                                      

ja det skrev jag i morse men glömde trycka på knappen för att lägga ut det.... så det kan bli....

Nu är vi hemma o dagen har gått fint! 

jag har precis kommit in från ridturen på den busige lille pigga 3 åringen :)
skööönt att få sin egen tid i stallet trots lill killen bara är 2 veckor....

tänkte på det , idag att det är lite skillnad på att få första barnet o nu tredje, när jag fått första så kunde jag knappt sitta ens efter 2 veckor, o att anstränga sig så mke som jag gör idag , ja det var inte ens att tänka på , o sömnen...
den lyser ju med sin frånvaro idag gämfört me för 7 år sen när william kom, då sov man iprincip när han sov dom första veckorna.....   skillnad!

känner av att huvudvärken börjar komma krypande, o jag tror det är för att sömn saknas, går över om jag får soooova lite..
men den dagen kommer den oxå, tror jag :)

nu ska jag iaf, ge lillen lite mat, stackarn han har ju varit utan mamma snart 2 timmar :)

hoppas på en bra melodifestival me mke gott...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Ja det är ju så, du får njuta av ett glas desto mer när du får det :-)

Trevlig lördag!!

2009-03-14 @ 19:44:49
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: anne

Ömsar den lille skinn nu? Jag vill minnas att alla våra barn har varit totalt hormonpåverkade med plitor och skinnlossning, det var bara att skala av! :)

2009-03-15 @ 10:16:15
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0