Tillbaka till vardan....

Ja, nu börjar man komma tillbaka till vardan då man inte ens hinner starta datorn.... skönt eller?

igår var det ju stads resa för oss på fm, Elias var jätte snäll o sov när jag traskade på stan, åt lite o sussade vidare, sen så åkte vi till leos lekland o var där vid halv 3, Elias var vaken nästan hela tiden dvs i 4 timmar, han hde ju varit tvungen att sova hela fm......   o det är ju så att våran lilla killen är mke vaken för att vara så liten.... sov sen på vägen hem o hemma var vi alla trötta, jag o Elias o stor barnen gick i säng efter 21 o tro att jag blev snopen när jag slog upp ögonen 03.15   Killen hade sovit 6 timmar !!   SKÖNT....

sen åt han en gång till på morgon kvisten.......... duktiga lilla kille :)

i dag så han jag vara ute me hästarn på fm, medans mannen var inne me alla barn.... sen lunch o efter det tog jag o elias oss en längre promenad på 4 km, jätte härligt väder me sol :)

barnen har åkt bob i massor idag... det börjar bli vår i luften :)

Sen har vi haft fin besök av Linda Ak o lill oskar ,  vi fikade massa go fika o surrade en massa , lill killen fick sina första jeans av dom, så nu kan han va en riktig tuffing här framöver :)

det är svårt att skriva me bara vänster handen, jag har någon som ligger o käkar här i famnen?? undra vem det kan vara.... hmmm


Ikväll blir det att äta lite onyttigt :)  se lite melodifestival kanske..... vad ska ni hitta på?


måste sluta nu men hörs imorn.....  hoppas er lörda kväll blir bra...............  kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0