Söndag- Måndag

igår var en dag då mke tid inte fanns till övers.....  Alla barn vaknade kl 7, så det var bara att stiga upp, sen åkte jag o Elias me hästen  in till ridhuset så jag kunde rida, sen hem igen, lill killen sov hela tiden men var hungrig när vi kom hem..... tankade sen ut i det vackra vädret, vi grillade korv o min bror me fam. o fredrikssons kom så det blev en massa bobåkning....

in o laga midda, lax blev det . sen fick vi främmande, fam. Granström kom o ville se det nya till skottet......
sen var det bara sängarna som väntade.... det var söndag det.....

Idag har jag skickat iväg dom stora till skolan sen vilade jag o Elias lite tillsammans, nu har han somnat efter lite mat i baby sittern, jag har varit ut en snabbis i stallet o ska efter lunch åka o hämta barnen på skolan sen ska vi till vindeln, jag tar me hästaen o rider sen har barnen ridskola i kväll.....  handla ska jag oxå försöka hinna me....

Föresten till 40 års kalaset så hade vi fixat sumo dräkter som man brottas i, jatte roligt såg det ut.... har inte hunnit lägga in bilderna i datorn men när jag gjort det ska ni få se..........

måste käka nu, på återseende'             

                                                                            kram

Kommentarer
Postat av: Barnens hjältar

Kul det låter med sumo :P

Måste sett kul ut :-)

2009-03-23 @ 23:27:02
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0