Dagens outfit...

Går idag i orange som är en färg som blivit väldigt populärt idag mot för några årsen......


dessa är dock ärvda o 5år gammla!




Gäsp.... mamma, jag vil sova nu, sluta ta kort.......


Jag han gå ut i stallet medans killen tog sin fmlur, det var så skönt att komma sig ut o till hästarna o allan fick röra lite på sig, imorgon kanske jag hinner tömköra honom lite får väl se hur den dagen ser ut....

sen har jag hunnit ta mig en lur me Elias på magen för jag har bestämt att jag ska försöka vila en liten stund varje dag så jag orkar me dom större barnen på ett bättre sätt, det är väl så att om man inte är trött o grinig så är man på mke bättre humör så bara att kämpa o ta sig ner i soffan en stund varje dag :)


Elias valde dock att sova lite mera än mig så derför har jag lite tid att sitta här :)

Mnnen har jobbat halva dan i dag oxå sen kom han hem o hämtade slalom skidorna o åkte  till vindeln för att hämta barnen hos mormor o sen dra till backen o åka lite slalom - jag vill oxå!

5 dagar har våran lillprins varit här me oss, det känns som ännu längre....   jag skulle vilja börja ha honom ute i vagnen o gå på en promenad men jag vet inte om det är för tidigt än eller?  han är ju så liten .....
nog för att dom är inbäddade o ifs är det inte sååå kallt ute tror vi har nån minus bara.....
dom andra barnen är ju född på sommar halvåret o då är det ju mke lättare att komma sig ut tidigare....

jag har sagt att jag ska vänta tills han är en vecka iaf... 



ja ja, ska se om jag hinner me en blogg runda nu oxå eller om han tänkt vakna...

KRAM PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Så söt han är :-)

Kunde tyvärr inte kommentera igår, krånglade hela kvällen..

2009-03-03 @ 17:51:03
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Hej jag tror nog att Alexander var ca 2 veckor innan jag var ute med honom det var ju i nov och jag vet att det var riktigt kallt då men jag vet att jag var och kollade honom var och varannan minut. Ta den tid som känns bra för dig så att det känns trygt och bra. Han är så himla fin. Kram Louise

2009-03-03 @ 19:06:46
Postat av: anne

Vår yngsta är född 10 februari och låt vara att jag kanske inte HANN ut, men jag har inget minne av att jag höll oss inne någon längre tid. De andra barnen var ju 4.5 och 2.5, det var bara att pallra sig ut.



Han är så söt Elias, en riktig liten klimp! :)

2009-03-03 @ 21:30:03
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Linda

Han är så söt!



Det är skönt med sommar, (även fast det kan vara svårt att klä de små då oxå för att det inte ska bli för varmt men då kan de ju klara sig med en body) Fortsätter det att vara så här milt så är det det nog ingen fara att ta ut honom på promenad, de ligger ju väldigt skyddade i vagnen. Men jag förstår att det är svårt, är ju så svårt att veta vad som är lagom med kläder o filtar etc. Men snart så vet du allt om det där, han är ju faktiskt bara 5 dagar än så länge :)



Roligt med dagens outfit på bebis, kanske kan bli en ny fluga inom modebloggandet, vem vet? ;)

KramKram

2009-03-03 @ 21:39:35
Postat av: Camla

Hej! Inne och kikar lite på din blogg.. vilka härliga bilder :) Ha en bra dag!

2009-03-04 @ 10:42:22
URL: http://camla.se/wp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0