Dagens Elias :)

Ja , ja, jag vet men det är det som hägrar i mitt liv just nu, även om ni läsare kan tycka det blir tjatit o samma sak varje dag, men det är ju så det är just nu....  Elias är den som tar störst tid av mig o då är det ju klart att jag måste skriva om honom :)

Guld klimpen ligger ute o sover i vagnen, dock regnar det här så så kul väder är det inte :(  men det hör ju tyvärr till våren.....  william är på skolan o sandra roar sig själv, tänkte jag skulle passa på att blogga nu, har hunnit göra stallet på fm o ducha... det ni, nu känner jag mig fredas fin :)  o ska försöka laga en godare middag me kyckling idag,  har haft väldigt dåligt ''laga mat humör'' senaste veckan, tyvärr....  men idag är det ju fredag :)

lets'dance o ostkrokar blir det ikväll, länktar :)

imorgon ska vi på 40 års kalas på em , så det ska bli kul, synd bara att vi måste ta me hela unghopen våran... men dom brukar vara snäll o va gör man....  man kan ju inte tvinga på stackars mormor o farmor dom jämt :)

här kommer dagens bild på Elias........

                                          
                                                                       en liten tupp lur i morse i vaggan.....
                                          
                                                                                           gulle plutt....


                                                                                

''Länktar till nästa helg''
(
nån som är nyfiken? ''den som väntar får veta'')

Nå väl hoppas ni alla får er en väldigt bra fredag o på aterseende' 
KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Emelie med familj

Så underbart sööööt han är lilla killen eran :)

2009-03-20 @ 20:24:43
URL: http://trollstugan.bloggagratis.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Han är ju så söt, inte konstigt att du skriver om honom :-)

2009-03-21 @ 18:32:27
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Häxprinsessan

Vilken supersöt unge. Klart at han är intressantare än allt annat..lets dance & co kan slänga sig i väggen .Det skriver så många om ändå.



Bara DU kan skriva om fine lilla Elias...ingen annan.



Så write on!

2009-03-28 @ 20:17:30
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0