Glass i stora lass....

Jag glömde nog säga det igår men Elias vände i går oxå från mage till rygg två gånger, så jag kan ju lungt säga att han inte låg på filten så länge utan 2 meter bort......   lill vännen!

imorse så spolade jag i vår lilla basäng så barnen skulle få bada i den i em om dom ville men det blev dopp i sjön istället..... dock små frysande barn men tempen  visade ändå på 20 grader men den sitter inte så långt ut.....

klippt gräsmattan i sommarvärmen har jag oxå hunnit me + lite annat smått o gott, syster yster var här en stund o då satt jag ju genast henne i arbete oxå (hehe)

Elias har nog tyckt det varit varmt idag, han har bara sovit 3 gånger, längre pass, vilket passar mig mke bättre än 5 kortare, hoppas det håller isig, eller imorn ska vi till vindeln  o då blir det väl som vaanligt me massa små sovningar.....

Glassbilen kom idag, oj, så passande!    nu ska jag mumsa på en kall go (nyttig?) glass innan sängen väntar......

imorgon väntar nog en glass på kvarn!!!!

                                   GRATTIS VÄRDENS BÄSTA PAPPA SOM FYLLER ÅR IDAG!!!!



                                                                          KRAM PÅ ER!

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0