Bröllops dag...

.....hade vi igår! vi har nu varit gifta i ett år, hoja va tin' gå fort....

vi tillbringade hela dagen igår nere på stranden o solade plaskade o mös.....
jag åkte tillome vattenskidor o det känns i gäddhängs musklerna.... dom finns där under nån stans :)

kul, kul var det iaf!

idag har jag gjort ett ryck o städat lite här hemma, man vill inte va innomhus när det ä så varmt men jag kände att nu måste jag, sen åkte vi å badade.....
jag har tillo me lagat lite godare midda idag- potatisgratäng , kyckling, kryddkorv o en god sallad
sen även efterrätt- smulpaj o vanilj visp!  muma.....

nu har jag precis kommit in , har varit o oljat in bryggorna på badstranden sen tagit hand om hästarna!

Elias har åkt traktor för första gången- 4 månader gammal- det ska börjas i tid!
han satt på tomas mage i bärselen o självklart så somnade han till, det gungade ju så skönt!

vi har flyttat ner i källaren o sover där nere i svalkan alla i fam, skönt, nu kan man sova utan att flyta bort....

Imorgon fyller WILLIAM 7ÅR!

tiden går fort o ja till hösten börjar lillkillen 1'an....

nu ska jag ta hand om den minsta.....
sköt om er .....
kram!

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

harreligen har det redan gått ett år?!! tiden går fort jaaa..

Jag är knottbiten över hela mig känns det som efter dagens grästrimmer och sekatörsjobb!

2009-06-29 @ 22:04:13
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Linda

Grattis till William på hans 7-års dag! Kan inte riktigt fatta att det redan gått 7 år! Förstår att det känns ännu overkligare för dig :)



Kramar fr oss

2009-06-30 @ 12:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0