Onsdag- mitt i veckan!!!

Ja ha, då sitter man här en snabbis då igen, gårdagen me kalas för 7 åringen gick finnemang!
han fick det han önskade mest - en elgitarr!!!

han e nog en nöjd 7 åring idag!!!



jag måste bara skriva  hur snäll en pojk ja ha, Elias har börjat sova mer på nätterna,
går i säng runt 9, äter kl 5 sover till 8.30!!!
händer att han äter två gånger o då äter han runt 2 sen  vid 5....

men jag som älskar sovmorgon.... lovley!!!!

men bara för jag nu berättar detta kommer han säkert att sluta sova......


nu ser barnen Bolt som William fick igår sen blir det stranden för ett dopp efter lunch...

vi har ju 24 grader i sjön- lovley , lovley!!!

nä nu ska jag gå ut o se till hästarna, fylla vatten , hämta posten mm

vad ska ni hitta på idag?

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Förstår att du har en glad 7 åring där hemma. Ha ha ! Då blir det mycket spela nu då. Ha ha !



Här blir det lungt idag - varmt så det blir nog poolbad idag också ( 26 grader i poolen ) men först lite nytta inomhus för det är det ju ingen som har tagit hand om. Ha ha !



Ha en jätteskön dag med sol och bad !

kram

2009-07-01 @ 10:16:17
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0