helgen rullar ut....

åhå, tre dar sen jag skrev..... skäms mig eller?

men helgen är snart över o bara en vecka kvar sen får totte semester... jag länktar!

helgen har spenderats i ett lungt tempo :) fredas såja ifs, så blev fm stressig då jag skulle hinna ta in lite hö som låg ute innan jag åkte till vindeln, handlade sen drog vi till hjuken på middag hos tom o linn, super gott!

hemma runt 23 o sängen, sena kvällar för barnen i torsdags så kom vi ju hem från folkracen 12.....

skönt me sommar lov!

lördas så fick jag ganska mke tid till att vara me hästarna.... härligt!

o idag har vi varit på kalas hos kusin isabelle som fyllde 2... sötnosen!
william har varit på eget håll idag, kalas hos klasskompisar...

nu väntar middan på att bli lagad, det blir ciliconcarne me ris o grönt o ett gott bröd- mums!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0