Härligt , Härligt ...

...att se att så många är inne o kikar fast jag haft blogg semester :)

här kommer våran semester i lite bilder....


william i ett regnigt folkrace hål....


Elias nerbäddad i vagnen....


gott me korv!


ida & Erik var o hälsade på i husvagnen !



mys....


marknad o balonger är ett måste!!


semester :)


var o kollade in när dom körde skoter på vattnet.....


några ynglingar som inte vet hur mke livet är värt.....


Alcazar på scen i åsele....


trött liten kille....


på diggeloo i lycksele, vi hjälpte till me insamling till fonden :)


trött kille som somnat hos mammi...

nä nu måste jag ge mig, tog bara 2 dar att göra klart detta blogginlägg, så mke tid har jag över...

men nu är jag till baks :)





Kommentarer
Postat av: Linda

Welcome back!

Även fast vi sågs nyss :) Men det är kul att du är tillbaka på bloggen, kul att se bilder :)

Tack för middan senast, mycket gott!

Kram

2009-07-27 @ 21:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0