Torsdag....

Ja då var det torsdag då!

svårt att somna hade jag i går... men har under natten sovit bättre :)
Men vaknade i morse o hade 'mensvärk' sen när jag stod känndes det som om jag hade mjältugg oxå på höger sida..

nu har det onda lugnat ner sig lite.... jag har skickat ungarna me bussen o hunnit måla naglarna...
sen ringde jag barnmorskan för att höra vad hon hade för teori för min mage,
hon sa att det kunde vara förverkar, men eftersom jag har en cysta så skulle hon ringa mödra spes. o fråga vad dom tyckte, om vi skulle kolla me ultraljud eller....
hon skulle höra av sig senare.....

Ursh, i em har vi begravning för T's Morbror....
det är alltid tråkigt att gå på begravning, sorgens timme

Nu var det länge sen ni fick se mig o min mage på bild, ska försöka fånga mig för en bild sen när jag gjort mig iordning innan jag ska åka......  den börjar va riktigt stor nu- magen alltså :)


Happy torsdag!

Mobilbild Kramande nallebjörnar

KRAM

Kommentarer
Postat av: Nettan

Va bra att dom har lite extra koll på dig nu när du är så långt gången med tanken på cystan.



Ja, begravningar är ingen hit.

Jag tycker att det är lika sorligt även om man inte känner personen till 100 % och gråter alltid.

Inte för att jag brukar gå på begravningar, men man kommer ju tyvärr ihåg dom gångerna då det sätter sig i huvudet. Usch ! Hoppas att det går bra i alla fall.



Va kul att få se din "lilla/stora" magge !

Det är ju så gulligt !



Ha en bra dag



kramiz

2009-01-22 @ 09:36:40
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Hoppas allt går bra idag!

Nu är jag hemma från sholm och som vanligt blir jag sjuk då!

jaja...

ha en bra dag!

2009-01-22 @ 11:21:44
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hoppas det gått bra idag.

Begravningar är jobbigt att gå på men det kan ändå vara mycket vackert tycker jag, hoppas det blev så för er.

Skönt att de har extra koll på dig.

Kram

2009-01-22 @ 19:59:12
URL: http://mittmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0