phuuu...

Äntligen hemma....
slalom hela dagen, och jag lever o kan gå.....
-det ni!!

nä skämt åtsido, så har det gått riktigt bra, är väl en sån där till grej som sitter i blodet....  i mina yngre dar tävlade jag ju , sen blev det ett uppehåll o nu för två år sen tyckte vi att det va dax för det älsta barnet att lära sig så då var det bara att spänna på sig pjäxorna igen.... o det e ju såå kul :)

det bästa av allt e nästan att få gå in o sätta sig en stund...   varmchoklad o mjukkakor  :)

blodpudding blev det till middag när vi kom hem o nu har jag varit ute hos hästarna....
sandra tycker nu att jag ska gå ner i lekrummet o spela lite tvspel me henne...
det e ju bara en timme innan det börjar va dax för sängdax, imorgon e det dagis o hon ska åka skolbussen me wille för första gången....

känns säkert jätte spännande, hon e ju bara 4  ja snart 5 men hallå... alldelens för liten tycker jag, men men...
det e ju jätte bra att kunna skicka henne me den, så jag slipper skjussa en massa,
nu när vi snart ska ha liten....

jag har lite sorg faktiskt.... nu åker den där blå skotern vi har till salu....   min favo, men som sagt kommer man väl att måsta åka pulka ett tag framöver me den lille.....
o tomas säger att det finns massor av bra skotrar att köpa den dagen.. :( men jag vill ha min...

imorgon e måndag...   jobbar ni eller :)  inte jag!!!!
ska nog baka bullar som jag inte han i helgen.....

see you!

Kram

Kommentarer
Postat av: sexbarnsmamman

Har du en bebis på gång eller så...eftersom du skrev att du längtade efter din bebis? Jag har en liten 9 månaders norrländska...



Ha en skön kväll!

(skotersorgen till trots)

2009-01-11 @ 19:36:04
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Åh vilken härlig dag ni haft. :)



Tack för din kommentar, den betydde mycket för mig.

Önskar dig n fin kväll och en god natt.

2009-01-11 @ 21:42:03
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Maria

Spännande för henne att åka skolbuss..När är du bf ?

Må så gott !

Kram

2009-01-11 @ 23:16:38
URL: http://hippamorsan.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

Hoppas verkligen du inte behöver gå hela tiden ut då. Och lycka till!

2009-01-11 @ 23:17:23
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0