Ofrivillig sovmorgon ...

blev det i morse.....    vaknade kl.07.58.....    hmm , antingen glömde jag ställa väckaren igår eller så stängde jag helt enkelt av den i morse kl 7 då den skulle ha ringt.....  det som är märkligt är att jag inte alls har nåt minne av det iaf....

så det blev lite stressigt, jag som  sagt så blev det lite stress, o barnen som inte somnade i första taget i går kväll var förståss sega o trötta, men strax efter halv 9  var vi på skolan så william kom inte allt för sent......

o jag hade ju tid hos barnmorskan kl 9 , så det var bara att skynda dit...  där var allt okej!

sen åkte jag till mamma en stund o surrade innan jag styrde kosan hemmåt!
hemma så har jag slevat i mig en gröttalrik, 'tomte' gröt me socker o kanel... mmm så gott.....

sen skyndade jag mig ut o tog me min häst på en sparktur, eller han gör jobbet o jag åker mest......

nu just inkommen o väntar strax hem mina barn som kommer me taxi om några minuter....
så snart är friden här hemma ett minne blott, men jag har ju själv valt det.....   barn betyder : fullt ös, medvetslös.... hi hi!

det blir em fika o sen ska jag försöka få barnen att ta det lugnt, en stund o vila.....  för sen efter maten så åker vi till vindeln (igen)  för dom har ju ridning i kväll....

                                                    

                                           
en bild från tiden på lasarettet, william o sandra äter lite välling.  wille ca 2 1/2år o sandra 7 mån

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0