Mamma mia...

Det har gått riktigt bra att städa undan julen idag.... tråkigt att städa förståss men man måste ju.......
köket är helt färdigt, sen finns inga julgrejer kvar nånstans, men gardinerna behöver bytas o det får nog bli helgens övningar misstänker jag.....

sen kom jag på att jag kanske skulle börja baka lite så det finns i frysen härframöver, dels fyller ju tomas snart år sen kanske vi får lite mer främmande när bebisen tittat ut o då kan det ju va kul att ha nått att bjuda på :)

så jag o sandra ska åka in till vindeln i morgon på fm, handla lite sen hämtar vi ville på skolan o åker hem o om jag orkar börjar jag baka redan imorn, annars blir det oxå helgens övningar.....

detta hade jag tänkt baka:

 bullar
mockarutor
blåbärsmuffins
daimmuffins
kola kakor
daimkakor

sånt som alltid går åt!

Nu ska jag alldelens strax gå o sätta mig i soffan o se på MAMMA MIA...
nån som sett den?
va tyckte ni?

MJAU!

Kommentarer
Postat av: anne

Har inte alla sett Mamma Mia? ;) En riktig mysfilm den, men som alltid kommer den bättre till sin rätt på bio än på TV.

2009-01-08 @ 20:12:14
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Linda

Oj vad du grejar på! man brukar ju säga att när man boar o bakar som mest så är det inte så länge kvar tills bebisen kommer...men några veckor till ska han/hon väl ändå stanna kvar därinne tycker jag :)

Hoppas du får en mysig kväll m en mysig film, tycker Mamma Mia var jättemysig, man blir så glad av den filmen. KramKram

2009-01-08 @ 20:31:48
Postat av: Linda

Oj vad du grejar på! man brukar ju säga att när man boar o bakar som mest så är det inte så länge kvar tills bebisen kommer...men några veckor till ska han/hon väl ändå stanna kvar därinne tycker jag :)

Hoppas du får en mysig kväll m en mysig film, tycker Mamma Mia var jättemysig, man blir så glad av den filmen. KramKram

2009-01-08 @ 20:33:00
Postat av: Linda

Oj vad du grejar på! man brukar ju säga att när man boar o bakar som mest så är det inte så länge kvar tills bebisen kommer...men några veckor till ska han/hon väl ändå stanna kvar därinne tycker jag :)

Hoppas du får en mysig kväll m en mysig film, tycker Mamma Mia var jättemysig, man blir så glad av den filmen. KramKram

2009-01-08 @ 20:34:00
Postat av: Linda

Oj vad du grejar på! man brukar ju säga att när man boar o bakar som mest så är det inte så länge kvar tills bebisen kommer...men några veckor till ska han/hon väl ändå stanna kvar därinne tycker jag :)

Hoppas du får en mysig kväll m en mysig film, tycker Mamma Mia var jättemysig, man blir så glad av den filmen. KramKram

2009-01-08 @ 20:35:28
Postat av: Marika

Oj vad du ska baka..Jag hade tänkt o baka bröd imogon:)

2009-01-08 @ 20:40:52
URL: http://marika79.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken fin häst du har på headern :D

2009-01-08 @ 20:42:34
URL: http://annkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0