Lugn kväll...

Ja det blev en lugn kväll här hos oss, tomas har börjat att gå lös på en vägg i skrubbeb så den ska bli lite större o jag har bara varit.....  tagit hand om barnen o hästarna mm....

vi fick lite främmande, våra grannar kom förbi på lite kaffe, o nu har jag sett lite tv.. o hållt ut allt för länge, tänkte jag skulle försöka kanske jag sover bättre i natt.... annars blir det soffan, den verkar ju funka!


Hoppas att ni där ute sover åt mig oxå........................ dröm sött!
                             
                                  hittade denna söta bild på sandra när hon var 2 år precis fylda................

Kommentarer
Postat av: Erika

ja de var han =)

Tack =)

2009-01-04 @ 22:33:13
URL: http://otteer.webblogg.se/
Postat av: Maria

Söt liten tjej :-)

vi hade det roligt på Globen :-)

Må så gott !

Natti natti

2009-01-04 @ 23:37:19
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0