jippi..

jag sovde ganska bra inatt..... jätte skönt!
sen att jag vaknar varje gång jag snor mig om är ju en annan sak......  huvudsaken att jag sover därimellan :)

prosessen me att väcka barnen tidigare o tidigare o få i säng dom tidigare har börjat ta form o det e ju jätte skönt!

jag har ängnat min fm åt att vara ute i stallet, nu kom jag precis in o ska fixa lite innan det blir att laga spagetti o köttfärsås till lunch.....

sen i em ska jag åka in till vindeln o ta ena hästen me mig, ska tömköra honom lite i ridhuset innan jag ska jobba några timmar på ridskolan, 

magen börjar bli ivägen nu tycker jag, den som är där inne lever loppan o fast jag rör på mig så håller den på o sparkar, detta gör att jag måste stanna upp ibland o bara vänta på att den ska lugna ner sig lite, det har ju börjat göra ont dom där små kikkarna........
men snart er det där lilla livet ute så vi får lukta..... dom luktar ju så gott små bebisarna.............

  hoppas ni har en bra måndag!  nån som måste jobba?  

                                                                             see you =)

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Vilken tuff pärs ni gått/går igenom. Jag vet hur dåligt man kan må av cellgifter. Min bror hade cancer. Skönt att det är bättre i varje fall. Stor eloge till er som orkar för era barns skull!!

Hoppas ni får en bra dag!

2009-01-05 @ 10:54:25
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Skönt att du sovit bättre inatt.

När du beskriver hur det rör sig i magen och att bebisen lever loppan får jag sånna minnen. :)

Som tur är hade jag ju några gamla par hemma så det är lungt. Men jag ska ringa min ögonmakare efter helgerna. :)

Ha en fin dag.

2009-01-05 @ 12:53:56
URL: http://mittmirakel.blogg.se/
Postat av: Emma Gynning

Vad kul med en liten bebis. När ska den komma ut är det tänkt?

2009-01-05 @ 16:19:00
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0