J.... skit!

Kan man säga om man vill... eller?

nu ska ni få höra varför jag säger det.....  

jo, till kameran som vi köpte igår så köpte vi ju självklart ett minnes kort....    det fanns att välja mellan 2 o 4 GB
vi valde det större då det går att filma betydligt längre på det.......

men igår när jag packade upp kameran o tittade till den o skulle sätta den på laddning.... då upptäcker jag ju att han skickat med fel kort .... bara ett på 2 GB......   åååååååååå arg!

o det är ju inte lönt att jag öppnar det o använder det för jag vill ju byta till det större som vi betalat för.....

nu tänker ni nog men det är väl bara att åka o byta.... jo visst är det väl så, men det blir inte förrän om en vecka....
på tisdag ska jag till stan igen.......   det är ju så när man bor där man bor.... 9 mil till stan kör man ju inte bara för att byta en grej.... eller skulle ni gjort det?

JAG SOM VILL ANVÄNDA KAMERAM NU......
Men men , nu har jag stoppat bort den så jag inte ständigt ska tänka på det.....

jag får gott vänta en vecka men

DEN SOM VÄNTAR PÅ NÅTT GOTT KAN ALDRIG VÄNTA FÖR LÄNGE!

idag är ju barnen ledig, men vet ni jag som jämt gnäller att jag sover dåligt på natten...... 
jag HAR sovit i natt- jätte skönt!
men nu känner jag mig som en sombi istellet- knasigt!

nu ska jag gå ut till hästarna o titta till dom....

Ha en bra dag- kram


Kommentarer
Postat av: Lizaloop

har du inget gammat minneskort du kan använda så länge då?

annars kan du svänga förbi här så kan du få låna ett av mig sålänge!!

Om det nu är ett sd kort i men det bör det väl vara!!

2009-01-28 @ 11:35:57
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Jonna Hasson

nje de brukar vara så, den om väntar på nått gott väntar aldrig förlänge :)



Åh tack så hemskt mkt! känns faktiskt bra =)

2009-01-28 @ 12:15:55
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Nettan

Va rolig du är.

Tjatar inte gubben på dig nu då och vill veta vad det blir ? Jag skulle ha svårt att kunna dölja för gubben min om man vill förbereda lite. Ha, ha !



Ha en jättebra dag och klappa på magen ifrån mig.



kram

2009-01-28 @ 13:21:45
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad tråkigt :-(

Förstår precis..man vill ju använda det direkt ...

2009-01-28 @ 14:01:22
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0