Hästarnas dag....

Har spenderat min största tid i dag me mina älskade hästar....
nej men efter middan iaf... 
när barnen kom hem så var jag me dom o dom ville att jag skulle spela tv spel me dom så då blev det det, ända tills det blev dax för att laga middag..

                               

                               
  Köttbullar me stuvade makaroner

nu kvälls fikar barnen o sen är det natti natt för dom...
bebisen i magen har hicka.... rätt ofta faktiskt...
lite jobbigt men ganska faccinerande att dom små kan få det...

kram

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen :-)

Låter som att du haft en bra dag...

Hoppas du får en skön kväll oxå :-)

Kram

2009-01-13 @ 19:39:10
URL: http://hippamorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0