God morgon...

Lördagens sovmorgon e aldrig fel.....

tycker lets dance hade ett bra startfällt, med varierad kunskaps nivå.....
det ska ju vara så...  det som e roligast e ju att se utvecklingen på dom sämre dansarna....
nåväl, tur det börjat för då ha man nått att glutta på på fredagarna framöver.....

                                                  ikväll är det körslaget...  nån som brukar se det?
jag ser det om det inte görs nå annat, denna säsong har jag dock bara sett ett halft program så jag e inte så insatt......
                       
nä nu ska jag leta upp duchen o ta en sen morgon ducsh.....      på återseende!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Sonen tävlar i ett slags strategikortspel, likt pokemon fast mer monster än små söta figurer. Kan verka enkelt men det är väldigt avancerat, jag förstår ingenting av det :P Yu-gi-oh heter det

2009-01-10 @ 10:58:32
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Lizaloop

Nä jag såg inget lets dance, brukar väl itne se det heller, ibland kanske om jag inte har annat för mig men inget jag följer! Inte körslaget heller faktist, även om det kan vara kul att se!

2009-01-10 @ 18:12:35
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0