Gissa var jag befinner mig...

Jo , i soffan me tv'n på o datorn i knät.........   härligt va?

jag har nog lyckats vara ganska lat i dag..... bara varit ute i stallet o gjort det jag måste.....  knapt lagat mat, bara värmt upp rester så jag ska slippa stå så mke......    men det kryper i kroppen må jag säga fast jag brukar va lite lat vissa dar så är detta nog rekord om man inte räknar me när jag vart sjuk typ kräksjuka..... 

jag fick me mig tomas så vi åkte till vindeln o handlade, det va jobbigt att sitta i bilen, hm....   barnen va hemma me morfar som va på besök o ville gärna spendera sin lediga tid me dom.....

pita bröd till middag, gott!

nu dushar barnen  o kommer snart rännandes..... kvällsfika o sen isäng , imorn ska jag ju få upp dom så ska vi till stan hur det nu ska gå.... men jag plågar mig lite, får väl va stilla sen resten av veckan.......      tänk dom som har det så här jobbigt hela sin graviditet.... ursh

vad gör ni där ute?

ingen som har nått spännande att berätta?

ingen som vill köpa en skoter?
                                         

                                                                  KRAM KRAM

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

svar: Jo jag gillar dem verkligen, så härliga färger :-)

2009-01-06 @ 23:06:00
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Linda

Jo Oskar blev väldigt ivrig när han såg skotern på bilden. Fast han är ju lite liten än för skoterköp, får nog vänta några år :)

2009-01-07 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0