FREDAG :)

Tack för pepp.....

det BLEV en glass skål i går framför tv'n  desutom såg jag på 3an o det var ett program om missisippis fetaste människor..... så jag kände mig verkligen smal, fast jag frossade i glassen :)

SOVIT HELA NATTEN :)

Imorse åkte jag o sandra till vindeln där vi hälsade på mormor, ärende på banken o sen ica.....  varför är det sååå dyrt me mat o gosaker?

handlade typ ingenting , ändå blev det 600 kr.....   

hemmåt o vi plockade upp william från skolan sen har vi fikat o jag har hjälpt william me en pysselbok som vi köpte på affärn......  nu kom jag precis in från stallet o barnen leker uppe...... 

Ikväll till middag blir det nått jag aldrig lagat själv.... tänkte vi skulle pröva att fritera räkor o kyckling....  det var föresten vidrigt att se det där programmet om fetma igår... allt dom åt var verkligen friterat... alla resturanger, ja det gick inte ens att köpa färska grönsaker i affärn typ..... men ja, vi äter dock inte det så ofta så jag tänkte prova....   

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Knepigt det där när man handlar för mycket pengar och kommer hem med ingenting ??

Jag sitter o vräker i mig ostbågar, gubben är med en son på simskola så jag behöver inte undvika snask för hans skull :P

(Han bantar).



Fortsatt trevlig kväll!!

2009-01-30 @ 18:37:35
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0