För dåligt väder för att åka slalom...

....tyckte vi det var i morse när vi slog upp ögonen, tio över nio.....  sovmorgon - skönt!
men då tänkte vi att dom skulle få åka på skridsko skolan istället, men det började bli brottom....
skrisko åkningen är i vindel 3 mil bort.. började kl 10....  

full fart, inte direkt en lugn o skön start på dagen.... men 5 över var vi där.....
phuu... stress!

tomas o barnen åkte skriskor o jag for o gjorde några ärenden, sen tittade jag på o dom har blivigt väldigt duktig mina små......

hem o laga lunch, grill korv o mos....
sen hade william brottom ut o åka längdskidor, han har fått nya längre som skulle åkas in :)

jag var ute hos mina hästar, sen fick jag nå knäpp ryck...
har dammsugit o torkat golven o börjat städa på kontoret bland alla papper....  det är inte kul!
men det börjar bli överfullt så det måste göras, o bäst kanske att göra nu innan den lille kommer!

nu ska jag laga lite middag, blir hamburge tallrik ....
sen blir det nog kontoret hela kvällen :(

va gör ni denna sönda kväll?

kram kram

Kommentarer
Postat av: Petra

Slalom det var längesen jag åkte det! Ikväll blir det lugnt med att träffa några vänner och fika.

2009-01-25 @ 18:19:44
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Postat av: anne

Herregud vad du boar!!! Barnet kommer nog närsomhelst av ditt boande att döma! :)

2009-01-25 @ 19:42:46
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0