En tråkig kväll...

Ja det e va jag haft.... 
inget roligt att göra eller att ta mig för.... 
barnen har inte ens villa va me mig ifs, gick dom i säng runt 7 snåret men innan..... nej dom ville leka sin lek.... sen var det ju bollibompa en stund för att varva ner.....

mannen kom hem släntandes runt 8 kastade i sig middan o sen gick han till garaget för att skruva i isbilen... tråkmåns!

                                                                          INGET på tv...... blir tokig!  
vill igentligen ha fler kanaler än dom vi har...... tänk snart blir det väl lite mer framför tv'n på dag tid då bebis ska ammas.. o va får ja se på då?    jo typ hem till gården....... om jag har tur alltså.......     hmm måste kolla lite tror jag.......

det har ju varit typ +4 grader här i dag o blåst så det har tinat en del.... det e jätte halkigt ute nu... typiskt!
jätte konstigt väder vi har här, ena dan nästan + grader o andra -17    , jag fattar ingenting .......

                                                                           rastlös rastlös rastlös
jippi, nu kom han in genom ytterdörn karln'min    

                                                              men vi hörs imorn...........

                                                                                                               kram kram

                                         '' VÄNSKAP ÄR EN SJÄL SOM TAGIT BOSTAD I TVÅ KROPPAR''

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh trist...känner igen det där..vissa dagar är allt bara pest :P

Natti natti

2009-01-13 @ 00:22:44
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

JA, tramp, tramp och tramp....man hör ljudet av sina egna fötter till sist. Det är väl ingen särkilt upplivande underhållning.



Ha en skön dag!

2009-01-13 @ 13:10:36
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0