Dumma blogg...

Igår kväll när jag skulle blogga så hade jag skrivit allt , sen bara blev det jätte konstigt o sidan sluta att fungera ni vet så som det kan hända ibland.... blev bara så less o stängde av, inte lönta att bråka me datorn !!!

Men dagen igår gick bra, HÄSTEN skötte sig allldelens utmärkt.........
PENGARNA gick åt som smör i solsken på ica.......
JAG gäspade men han vila lite i soffan men somnade inte riktigt , innan barnen kom hem sen hade vi lek o skoj tills det blev dax för middag- korv o makaroner.....

dushning o precis när det blev nattning kom deras far hem så han fick ta över det.... det var då jag passade på att sätta mig här..... men men.....

sen blev det tv soffan resten av kvällen.....

jag hade JÄTTE MKE sammandragningar hela kvällen, dock inte onda men hårda, ni vet.....
BEBISEN höll på med fridrott i magen o skulle ta sig igenom alla grenar, kändes det som......
att den kan röra sig så där mke- helt ofattbart!!

sen har natten inte varit så god.... fast jag var vaken till efter 12 igår, tänkte att jag skulle va riktigt trött....
MEN nej då.... kunde inte somna, lite värk i magen.... jobbigt , jobbigt, jobbigt.....

Skulle bebisen komma nu, så är det väl i tidigaste laget...5veckor för tidigt, men det hade nästan varit skönt.....
Mina andra barn har varit stora, william vägde 4180,
o sandra som kom en dag för tidigt vägde  3920.......
skulle vilja föda ett lite mindre barn denna gång så att det då kommer två veckor tidigare kanske är bra.... men man får ju inte bestämma -TYVÄRR

åja, ha nu en bra dag/ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0