Dagen som varit...

Ingen magsjuka......    bra va!
bara illamåendet igår,
förvärkar i em...  'mensvärk' nu.....

imorse kände jag mig fysiskt bra i kroppen dock inte sykiskt.... så jag tog mig en promenad ner till sjön,
små korta steg så det gick bra dit , satt en stund o vilade gick den hem, halvägs så fick jag ont men stannade upp
o vilade lite sen gick jag sakta hem.... det gick men... soffan väntade när jag komm hem....
behövde dock inte vila så länge innan det gav sig.... skönt!

gick ut igen , tog skotern o åkte ner till sjön igen där killarna körde isbil....  barnen skoter,  skönt att vara ute en stund, barnen grillade korv....

Lax o potatis till middag- mums!

softat i soffan medans man o barn badade ute i badtunnan, kidsen  älskar att bada!

nu har vi nattat dom små o ska förhoppningsvis få lite vuxen tid för oss själva.....

imorgon står det skrisko skola o badhuset på chemat.....
fört skriskor, kl 10 , får se till att vi vaknar lite tidigare än förra söndag :)
sen badet kl 14, så det blir hela dagen i vindeln......  
barnens dag helt enkelt!

Massor me kärlek....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0