Brrr, vi har kalllllt!

Hemma innan jag åkte till vindeln så visade termometern på -25.....
på vägen ner så visade termometern på bilen på ett ställe -30.....
Nu när vi kom hem.. -28
Brrrr  kallt!

Mardrömmen är väl att bilen ska stanna en sån här dag när det är så kallt.....
tur man kan va inne :)

hos barnmorskan var allt okej, vilket va skönt att höra.....
huvudet ner o benen upp :)

till middag blev det tråkiga grillkorvar o mos....

sen har jag tagit mig tid att färdigställa vårat bröllops( gifte oss ju sommras)  album som jag ska beställa genom fuji kolor... ni vet en fotobok!
dom blir så fina, kostar dock en del men det är i sånt här läge värt det.....
Länktar nu tills den kommer :)


Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Hmm, jag ska nog inte gnälla över våra minus 2 :P

Men men ..de säger att vinter i Göteborg är kallt ändå :-)

2009-01-15 @ 19:21:16
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Nettan

Herregud va kallt ! Fryser bara jag tänker på det !



Och när det gäller albumet så får du tänka på att du ska ha det i hela livet.

Superkul att ha kvar !



kram

2009-01-15 @ 20:33:58
URL: http://hasselby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0