5 Ica påsar senare...

så är jag klar med mitt städande av kontoret......   skojar inte det blev verkligen 5 ica påsar me papper.....

då kanske ni undrar vad i all värdens värd har jag kastat?? 

jo, massa gammalt, sånt man inte behöver spara på....
papper papper papper....

nå väl, nu behövs inte nån sån utrensning på 5 år igen :)   skönt!
nu ryms man igen på kontoret.... 

ducha o lägga barnen har jag gjort, imorgon är det ju skola för deras del o jag ska till barnmorskan på morgonen,
sen ringde en kompis o skulle mest troligt komma o hälsa på imorgon, hoppas det blir så....

mannen har precis kommit in genom dörren, har varit o jobbat  för han ska va ledig o följa me mig till stan på tisdag :) efter mke pikande från mitt håll.....  tycker gott han kan göra det :)

nu ska vi gå till våra grannar en sväng, prata lite om ett evenmange eller hur det nu stavas.... 
som vi brukar ha varje år, skotertacos.
men iår blir det nog inte av....   får se!

ha nu en bra fortsatt söndag kväll, inte för att det är så mke kar av den men
imorgon är en annan dag!

kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Jag måste också sätta igång och sortera lite papper och fixa lite och det tänker jag försöka roa mig med nästa vecka ! Gud va kul ! Ha, ha !



Hopps ni kom på nått kul evenemang med grannarna.



kramiz

2009-01-25 @ 22:05:32
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Hoppas du haft det bra då..jag har rensat de smås rum idag. Tre säckar med leksaker till vinden och en säck att kasta :P

Man blir bortskämd med leksaker när man har fyra äldre syskon att ärva av :P

2009-01-25 @ 22:36:46
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: sexbarnsmamman

Då är väntan snart över! Åååå gosiga små bebisöron och kinder och...



Skönt att städa innan förresten...sedan njuta av ordningen- så länge den varar :-)



Ha det gott!



2009-01-26 @ 10:59:05
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0