Passar på..

..att blogga lite nu när barnen har gått till farmor en stund efter middan som bestod av grill korv o potatis mos.....

Jag har varit lite duktig idag faktist, innan barnen kom så tog jag traktorn o hämtade hem lite höbalar så dom ska vara lite närmare, man måste skotta upp vägen till åkern där dom stått o det är ju behändligare att slippa skotta den långa vägen nån fler gång, man vet ju aldrig om det har tänkt komma mer snö eller inte... hoppas faktiskt på inte, för vi har så vi klar oss faktiskt!

Nåja, sockertopp hade varit snäll idag på dagis o även här hemma sen ,   så ... peppar peppar........

Vet nån om det är nå bra på tv ikväll??

måste nog kolla i tidningen......  
det är väl det som står högst på min lista ikväll när jag nattat kidsen, om dom nu vill sova nån gång.....
mannen är som vanligt på jobbet ikväll o kommer nog hem sent..... hmm!

sitter o tittar på mina stackars blommor.... dom MÅSTE få vatten NU...

Imorgon är det fredag :)



Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Har du glömt att du snart ska ha barn ?!

Köra omkring och jobba på en traktor.

Du e rolig du !



kram

2009-02-12 @ 22:42:02
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: anne

HÄMTA HÖBALAR!?!?!?!?! Det är då ingen måtta på ditt boande!!! Måtte babyn komma snart så du (Kanske???) lugnar ner dig litet!



Kram på dig!

2009-02-13 @ 09:53:36
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0