Min prinsessa har varit här idag...

Ja sockertoppen har varit på ett strålande humör idag, glad o ej trotsig....  fattar ingenting???
detta medför ju att man själv blir på betydligt bättre humör oxå när man slipper hota o vara arg... :)

på fm idag var vi ute i 2 timmar sen lunch o lek inne sen kom morfar o hämtade william för han ville följa me på jobbet en stund... så jag o sandra har haft en egen dag tillsammans o det har varit så mysigt för hon har villat mysa o kramas o varit glad så vi har spelat spel  o pysslat.......

Inget tjafs vid middan heller ifs, så lagade jag spagetti o köttfärssås men på sistonde har det ju inte spelat nån roll vad det varit för mat så har hon ju protesterat änndå men ej idag...
Hoppas verkligen detta håller i sig o hennes fas som argbigga är över......

Nu ska jag gå o kolla på 4 fakta, det var om förlossningskliniken... oftast är det mest kejsar snitt det handlar om eller för tidigt födda, men jag tycker det kan vara intressant änndå....
inte för att jag länktar till själva förlossningen.... det gör ju så ont... hoja!
tur man glömmer ganska snabbt hur det igentligen var.......



ses i morn----  KRAM

Kommentarer
Postat av: anne

Det kräver sin kvinna att föda barn och jobbigt är det, men känslan efteråt, finns det något som slår det!?! Man är hög som en skyskrapa av lycka och endorfiner! Kanske inte alltid lycka, men åtminstone lycka att det är över.

2009-02-11 @ 21:04:34
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: anne

Joo visst, men det fanns liiiite mer undanskymda ställen och att stå med raka ben och rumpan ut så där..Men, visst har det funnits stunder då det varit bra nära!

2009-02-11 @ 22:02:11
URL: http://annnne.blogg.se/
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Var ute på webbisar och såg att Malin och Jonny fått en tösabit till, kul hoppas allt gick bra. En söt "liten" krabat. Ha det Louise

2009-02-11 @ 22:11:13
Postat av: Louise oppa mårtsbränna

Var ute på webbisar och såg att Malin och Jonny fått en tösabit till, kul hoppas allt gick bra. En söt "liten" krabat. Ha det Louise

2009-02-11 @ 22:11:44
Postat av: Barnens Hjältar

Vad skönt med lite lugn och ro :-)



Jag är egentligen emot belöningssystem men min lilla primadonna är extremt svårmotiverad så jag prövar detta på henne så får vi se :P

2009-02-11 @ 22:43:38
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Duracellmamman

Vad skönt att det har funkat vid måltiden idag :-D Allt känns så mkt lättare då. Med Linus har jag ialla år fått slita, med Tildis går det än så länge som på en dans :-)



Önskar Dig en underbar Torsdag!



Kramis!

2009-02-12 @ 00:53:10
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Erika

Hej Anna!

Fick din adress via B.P. Fin sida, och många kloka ord! Hoppas allt e bra me Er!

Kramar från ett 27 grader kallt Mora! / Erika (Anders Holmström)

2009-02-12 @ 08:51:09
Postat av: Lizaloop

SOL idag! Yes!

Håler tummarna för att lillgumman förblir på det glada humöret!!

2009-02-12 @ 10:28:28
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0