Llllasange....

                                              
Lasange blev det till middag, gott o ganska enkelt!

idag har min dag varit som dom allra flesta dagarna.... ni vet!!
soffan, tv'n, lite måsten..(städat) hästarna, tv'n
barnen när dom kom hem.....
middag ...
 o nu här en stund......

sandra har lite ont i magen så vi hoppar ridskolan ikväll.... jag har för den delen lite värk i länden.....
hoppas hoppas... men det är nog bara för att jag vart en
 längre stund i stallet o mockat o grejat...

nu tror jag att jag ska ta mig an tvättstugan en stund..... finns alltid göra där... konstigt!!


Kul att höra vad ni brukar göra med alla hjärtans dag.....
själv så försöker jag bry mig om mina 'hjärtan' lite extra denna dag,
behöver kanske inte va så märkvärdigt men en godare middag som vi lagat
tillsammans....
mys kväll me barnen eller en ensam middag me mannen....
lite extra gott i livet helt enkelt....

sen brukar jag önska mig några blommor av mannen ,eftersom det händer så sällan så tycker jag denna dag är en bra dag att skämma bort mig med en bukett!

förra året så bjöd mannen mig på hotellet med ett par goda vänner ,  vi avnjöt en god alla hjärtans buffe där nere o det var skönt att komma från vardan lite.... 
bara så lite kan göra en så glad:)


Imorgon är min o sonens dag.....  vi ska åka in till stan,
 han måste på lasarettet på kontroll, bara vanliga blodprover o allmän läkar kontroll.

varannan månad går han fortfarande på koll, vilket är både skönt men samtidigt finns oron där att det kan komma tillbaka.. men vi försöker inte tänka på det utan tar dagen som den kommer  ....

sen var det ju det där minneskortet som skulle bytas, så vi kan börja använda kameran på riktigt!!

så vi lämnar tösen på dagis innan vi åker sen hade jag tänkt att hinna tillbaks innan 13 då hon slutar, så vi får hoppas det går relativt snabbt på lassa..... men har man varit där så pass mke som vi så vet man att det tar tid.....

si så där.....

KRAM PÅ ER!




Kommentarer
Postat av: sexbarnsmamman

Å här blev det fläskpannkaka.



Ååå det är ljuvligt i västerbotten Har större delen av min släkt där i Bjurholms och Fredrikaområdet...samt sommarhus.



Jodu, nog blir man bortskämd men man anpassar sig lätt- för man har ju gjort det förr och för varje barn tycks allt bara bli enklare.



Hoppas det går bra med sonen och att ni får njuta av varandra.

Ha det gott!

2009-02-02 @ 17:38:48
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad gott..

Lycka till med prover imorgon!!

2009-02-02 @ 18:58:19
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej hej :-)

Magen min är lite lugnare, tack för omtanken !

Gott med lasagne. Vi brukar myspysa på Alla hjärtans dag och köpa nån liten present, äta gott..

Ha en fin dag med sonen i morgon !

När kommer bebis ?

Kram

2009-02-02 @ 19:03:51
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Postat av: Sara

Du har nog helt rätt om alla hjärttans dag, givetsvis tror jag att det blir roligare då man får familj och barn! :)



Vad är det för prover sonen ska ta?

2009-02-02 @ 21:49:51
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: nellie

anmäl dej gärna till min tävling. mer info finns i inlägget =) .

2009-02-03 @ 15:11:54
URL: http://nnneeellliiieee.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Får kommentera här istället då :-)

Det översta funkar inte..

hoppas dagen varit bra och att du inte haft för mycket känningar..

2009-02-03 @ 23:22:38
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0