Kram på er....

Nu har kl passerat 2 o jag har väl inte gjort ett dugg förutom att tagit hand om hästarna... men det är det ända, ja barnen förståss - dom är ju hemma men annars......

visst får man vara så lat nu när det är så nära (hoppas jag) att bebben ska titta ut.....

sett skidor på tv, o glad över sveriges tjejer som fixade ett silver.... grattis!

förvärkarna börjar komma smygande lite mer o mer....   får försöka övertyga mig själv att det är bra att bara vila då... eller jag känner ju det så fort jag gör mer så ja...  nä vila du anna eller hur?

Solen skiner då ialla fall idag, det blåser som synd är....

Farmor(svärmor) frågade om vi ville äta midda där i dag..... självklart svarade jag!
ingen blir väl gladare än jag om jag slipper laga middag för en dag....

vad ska jag hitta på nu då?  denna rastlösa själ som kryper i mig vill igentligen göra nått.....
hmm, svårt att hitta på nå stillsamt.... men nu kom ja på en sak... jag ska ta hand om mina naglar, det är inte så ofta dom blir omhändertagna faktist.... så på me lite färg kanske....

vi höres senare....

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

Men vad du luras............

När jag läser: Klockan har passerat 2 så tror jag att det är på natten och att....ja du fattar...!

2009-02-25 @ 16:30:33
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0