Jobbigt att handla ibland!

Allt var bra hos barnmorskan .... men jag fick en tid nästa vecka som jag hoppas jag inte ska behöva gå till...

Det var jobbigt att handla, började fundera om det skulle gå vägen..... men jag tog det super lugnt så det gick, vilket var tur!   jätte mke sammandragningar o när dom kommer så sträcker det så mke i nedre delen av magen att jag hellst bara vill sitta ner, då känns det mindre....

hemma så känndes det bättre så jag passade på att göra klart hos hästarna o sen slevade jag i mig lite fil till lunch, somnade sött i soffan o halv slumrade i 15 min sen kom dom små änglarna hem.....   william stannade kvar ute  o leker i snön medans sandra var lite trött o ville se tv en stund.....  

nu ska jag starta dammsugaren o till middag blir det att laga korvstroganoff o ris.....

                                                                                        kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

jag har haft snabeldraken igång jag med, den här solen (som jag är glad över) gör att man ser så mycket mer damm och hår hemma..)

2009-02-24 @ 14:26:14
URL: http://lizaloop.blogg.se/
Postat av: Barnens Hjältar

Ah det är tungt det sista :-)

Det är så spännande :P

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

2009-02-24 @ 20:49:18
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0