Godmorgon...

Måndag idag o tillbaka till vardan.....

igår var ju barnens dag, skriskor o bad.....   det var nog en sån där lycko dag för dom.... snälla o glada hela dan!

brr, idag visar ute tempen - 17, o william som skulle åka skridskor på skolan o hade sett framimot det... han tog me dom iaf, så vi får hoppas att det blir lite mildare fram på dan.....

SNART ÄR DET ALLA HJÄRTANS DAG, BRUKAR NI FIRA DEN DAN  SPECIELLT?  EXTRA KÄRLEK?  BRUKAR NI HITTA PÅ NÅTT BARA PÅ TU MAN HAND? INTRESSANT O HÖRA HUR NI FIRAR DEN DAN?


                                                                          

Idag, skulle det behövas städas lite här hemma..... inte det jag föredrar alldra mest, men sånt man inte tyvärr kan hoppa över ibland......  så då vet ni vad jag pysslar me idag.....  nu ska jag kolla lite vad ni har haft för er....

                                  på återseende'     kram

Kommentarer
Postat av: sexbarnsmamman

Vinter är underbart, underbart...

I nolaskogstrakterna, Ö-viks kommun är jag hemma..du då?



Städning...blä- imser att även jag måste...lillan har börjat krypa på allvar och igår kröp jag före och plockade skräp :-(



Alla hjärtans, det är ingetvi brukar uppmärksamma- men varför inte. Kärlek är underbart!

Ha en underbar dag!



2009-02-02 @ 09:19:18
URL: http://sexbarnsmamman.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tycker att alla hjärtans dag är bara en dag som främjar handeln. Varför måste man ha en speciell dag för att visa de man älskar att man älskar dem?

Fast visst, jag kanske bara tycker så för att jag är singel?

2009-02-02 @ 09:22:09
URL: http://saraps.blogg.se/
Postat av: Nettan

Usch så kallt ni har.

Vi har -7 grader idag men solen skiner så det känns inte så hemskt.



Vi brukar fira alla hjärtans dag lite mer speciellt än nån annan vanlig vardag, men det blir mest smågrejer vi gör då - lite god mat, kanske nån blomma, lite hjärtan eller så. Ha, ha



kram

2009-02-02 @ 10:18:13
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: anne

Vi gör inte så stor sak av det, men det är ju en amerikansk tradition och eftersom maken är from over there, så brukar vi köpa något till barnen, Alladinhjärtan, en ros, eller något annat litet som faller oss in.

2009-02-02 @ 14:18:14
URL: http://annnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0