FÖRKYLD...:(

Å imorse när jag vaknade hade jag såå där ont i halsen o typ klumpar som man måste harkla upp.....   har inte kännt nått innan utan bara pang på!   Men en liten fördel med att blivit förkyld är att jag SOV HELA NATTEN UTAN ATT VAKNA EN ENDA GÅNG- INTE ENS VART PÅ TOA???

Sandra lät oxå lite kraslig i halsen men jag skickade henne ändå till skolan, nu är hon ju ledig imorgon så hon får ta det lugnt då o  vi får hoppas att vår förkylning stannar här, och inte blir värre!!

Jag gick o satt mig i soffan o åt frukost, härligt när barnen är borta för då kan man göra som man vill :)
sen somnade jag o har precis vaknat upp ur koman......   så nu vet jag ju hur nästa natt blir......

vi har värsta snö stormen här hemma, snöar o blåser väldigt mke..... tur jag inte måste vara ute såå länge idag!

Igår kväll gick vi över till våra grannar , hade med oss semlor så vi (inte jag, jag gillar inte) drack kaffe o surrade en stund
innan made in sweden väntade , sista avsnittet tror jag det var, vad ska dom visa nu då?   

                                           Nån som vet när dom börjar att sända LOST igen?

                                                                         Ha en bra dag ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0