Fint väder ute... känns nästan som vår!

Dagen har gått bra trots att det var två små igår kväll som inte ville somna..... o dom är ju så trötta på morgonen.....

Lämnade sandra på dagis, sen till umeå, först handlade vi på maxi, william käkade en korv där till lunch sen byte jag minneskortet till kameran, så nu ska här fotas i framtiden... (eller?) 

sen åkte vi upp på lassa o killen har blivit så stor o duktig, stick i fingret (provtagningen) gick bra, satt stilla så docktorn kunde undersöka honom så det hela gick supersnabbt....  vi fikade innan vi åkte, jag hade köpt mig en smörgås o killen valde en munk me massa socker på :) 

Han sa nå sött..... : mamma , den här munken är ju väldigt sockrig o söt......   ja sa jag - söt som socker, precis som du!!!   , Men mamma......

så raka vägen hemmåt, hämtade den andra sockertoppen på dagis o nu hemma, killen som suttit still hela dagen valde att vara ute o greja i det fina vädret, medans sandra är inne o leker!

här kommer ett kort på det fina vädret, som jag tagit genom fönstret................

nu skulle man bara vara kapabel till att ta sig en låååång promenad ....
men den dagen kommer väl den oxå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0