Det blev middag..

O mannen gjorde många pannkakor....   så skönt....  att han gick o lära, han är inte direkt nån mästerkock men får man aldrig möjligheten att lära sig så.... ja men jag o barnen är riktigt nöjda, nu vet vi alla att om jag är borta kan dom beställa pannkakor :)

nu blir det tv för min del... o lite kvälls gott, nämligen det godaste som finns: kallrökt lax på tunnbröd ....  mmmmm 


                                                                   Bara 10 dar kvar till beräknat datum..... 

                                                 kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram

Kommentarer
Postat av: Lizaloop

det var lände sen jag började "tvinga" min man att stå vid spisen ibland och nu gör han ju tom inbakad fläskfilé och grejer !!

2009-02-18 @ 09:06:28
URL: http://lizaloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0